Real Time Chat Box

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Eυκαιριες που βρισκουμε για το "Honda" μας

Εδω θα παραθετουμε ευκαιριες που αφορουν το Sh300i οσο αφορα για την αγορα αναλωσιμων,ανταλλακτικων,ελαστικων,και πλαστικων μερων.
Ειτε απο την Ελλαδα ή απο το Εξωτερικο!

Δεξιος καθρευτης
http://www.ebay.it/itm/SPECCHIO-RETROVISORE-DESTRO-HONDA-SH-300i-2007-/120834271238?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item1c2248a806

Ανεμοθωρακας

http://www.ebay.it/itm/PARABREZZA-CON-PARAMANI-FACO-22671-ATTACCHI-HONDA-SH-300-SH300-I-E-2007-2010-/110843123956?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item19cec3d8f4

Ανεμοθωρακας
http://www.ebay.it/itm/CUPOLINO-FUME-SCURO-FACO-HONDA-SH-300-i-06-10-BASSO-/360448569758?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item53ec68b19e

Εδω μπορειτε να βρειτε αρκετα αναλωσιμα και ανταλλακτικα για το Honda.
 http://www.e-moto.gr/gr/default.asp


Ποσο ευχαριστημενοι ειστε απο την αγορα του Honda σας!

Τελικά δωσαμε ενα σωρο λεφτα...για να παρετε ενα σκουτερ ανταξιο των προσδοκιων σας και φυσικα
ανταξιο στην τσέπη σας!, ας ξεκινησουμε λοιπον

1.Κινητήρας γραμμικος με αμεση αποκριση του γκαζιου,27 αλογα ειναι αυτα!
2.Εμφανιση λιγο καπως συντηρητικη ,φυσικα επιπεδο πατωμα για μεγαλυτερη ευκολια πλαστικα
πολυ καλης ποιοτητας και φυσικα αντοχης.Στην εκδοση του 'Top box"ερχεται με γνησιο βαλιτσακι πισω στην σχαρα.
3.Χωροι οχι και ιδιατερα ικανοποιητικοι,κατω απο την σελλα με το ζορι θα χωρεσει ενα "Jet" κρανος
4.Φρενα με ABS ,η και ακομα με CBS συνδυνασμενη πεδηση!,παρα πολυ καλη αισθηση φρενων και αποτελεσματικο "γαντζωμα" της δισκοπλακας χωρις πολλα παρατραγουδα.
5.Ρεζερβουρ...μαλλον μεσος ορος για την κατηγορια του θα λεγαμε ,με χωρητικοτητα στα 9 λιτρα
6.Ενδειξεις ταχυμετρου,ρεζερβουρ,και θερμοκρασιας πολυ καλες και αναλογικες με πολυ καλο φινιρισμα...και οι ενδειξεις χιλιομετρων σε ψηφιακη μορφη!
7.Ζαντες λαστιχα...Αλουμινιου ζαντες στις 16 ιντσες...για ακομα καλυτερο ελεγχο...λαστιχα με τα
εργοστασιακα Bridgestone Hoop...με καλη γομα και ιδανικο για ολες τις οδηγικες συνθηκες.







Αλλαγή λαδιών κινητήρα - φίλτρου λαδιού και λαδιού τελικής μετάδοσης.

12.000 χλμ λοιπόν και ήρθε η ώρα για αλλαγή λαδιών - φίλτρου λαδιού.
Προβλέπεται και αλλαγή μπουζί που δεν έγινε σήμερα. Επίπρόσθετα και ενώ δεν προβλέπεται,  έγινε και αλλαγή λαδιού τελικής μετάδοσης.
Εννοείται ότι καθαρίστηκαν και φίλτρα βαριατόρ και αέρα κινητήρα με την ευκαιρία (άψογο το DNA, απόλυτη εφαρμογή, κανένα σκουπιδάκι ή το παραμικρό στο φιλτροκούτι και με φύσημα ξανά πεντακάθαρο).
1. Μαζεύουμε τα εργαλεία - μηχανήματα που θα χρειαστούμε, ήτοι :
-Καστάνια μεγάλη - μικρή και αντίστοιχα καρυδάκια.
-Κλειδιά άλλεν.
-Χωνί με σωλήνα, σύριγγα με σωλήνα και δοχείο συλλογής λαδιού.
-Γάντια μίας χρήσεως (τα λάδια είναι καρκινογόνα)
-Εφημερίδες, χαρτί κουζίνας ένα ρολό.
-Σταυροκατσάβιδο κατάλληλο.
-Δυναμόκλειδο.
-Αεροσυμπιεστή.
2. Τα αναλώσιμά μας :
-2 λίτρα λάδι κινητήρα HONDA 10-30 JASO MB ή ότι άλλο προτιμάμε.
-Φίλτρο λαδιού
-Λάδι κινητήρα για την τελική μετάδοση JASO MΑ (προβλέπεται 10-30, εγώ έβαλα 10-40 λόγω θερμοκρασιών μεγάλων στην Ελλάδα).
3. Προετοιμάζουμε τον χώρο στρώνοντας από κάτω εφημερίδες για να μαζέψουν - απορροφήσουν τα λάδια που σίγουρα θα ξεφύγουν, το δοχείο συλλογής λαδιών και ξεκινάμε.

4. Ζεσταίνουμε τον κινητήρα για 2-3 λεπτά για να τρέξουν τα λάδια καλύτερα.
5. Αφαιρούμε την βίδα του κάρτερ:




6. Αφαιρούμε την τάπα - δείκτη λαδιού.



7. Αφαιρούμε το φίλτρο λαδιού με το ειδικό εργαλείο της HONDA.




8. Άφού αδειάσουν τα λάδια, επανατοποθετούμε την βίδα του κάρτερ και βάζουμε το καινούργιο φίλτρο, με την χρήση δυναμόκλειδου και στα δύο.
Δεν ξεχνάμε να αλλάξουμε την ροδέλα στην βίδα του κάρτερ ή αν δεν έχουμε στην χειρότερη την γυρίζουμε ανάποδα. Επίσης με το δάχτυλό μας αλείφουμε με λάδι την λαστιχένια φλαντζούλα του φίλτρου λαδιού (δείτε και το εγχειρίδιο χρήστη).
Οι κατάλληλες ροπές αναφέρονται στα εγχειρίδια του χρήστη - συντηρήσεως.




9. Γεμίζουμε με το καινούργιο λάδι (1.400 ml παίρνει με αλλαγή φίλτρου) χρησιμοποιώντας χωνί με διάφανο σωλήνα για να κάνουμε την ζωή μας εύκολη.


10. Βιδώνουμε τον δείκτη, αφήνουμε να κυκλοφορήσουν τα λάδια στο σύστημα, σβήνουμε, αναμένουμε ένα 5λεπτο ελέγχουμε την στάθμη του λαδιού.
Είναι σωστή? Τζάμι, προχωράμε. Δεν ξεχνάμε να σβήσουμε την μνήμη της αλλαγής λαδιών γιατί θα μας ανάψει μετά αν δεν έχει ανάψει ήδη.
Και τώρα η αλλαγή λαδιών στην τελική μετάδοση.
Έχουμε σε αντίθεση με τα γνωστά 3 βίδες. Η μία (πάνω) πληρώσεως με λιπαντικό, η μεσαία ελέγχου στάθμης λιπαντικού (ανοίγουμε και αν τρέξει η στάθμη είναι εντάξει) και η κάτω για το άδειασμα του λιπαντικού.

Πάνω :





Μεσαία :


Κάτω :





Η διαδικασία απλή στα λόγια αλλά όχι και τόσο στην πράξη.
Αδειάζουμε τα λάδια από την κάτω τάπα, γεμίζουμε από την πάνω με την χρήση σύριγγας και σωλήνα που προμηθεύόμαστε από το φαρμακείο της γειτονιάς μας. Η σύριγγα πρέπει νάναι των 60 ml και το σωληνάκι διάφανο για να βλέπουμε το λάδι που τρέχει και αρκετά μακρύ για να μην σκύβουμε. Πρέπει επίσης νάναι τέτοιο που να χωρά τόσο στην τρύπα του λαδιού της μετάδοσης όσο και στην άκρη της σύριγγας.

Να και μερικές φωτό για να καταλάβετε τι εννοώ :







Ελέγχουμε από την μεσαία και αν τρέξει είμαστε εντάξει.
Ποσότητα λαδιού 280 ml και ποιότητα 10-30 JASO MA.




Εγκυκλοπαιδικά εντελώς δείτε δύο κηλίδες πούπεσαν στην εφημερίδα. Η μία (ξανθή είναι από τα λάδια του κινητήρα). Η άλλη, κατάμαυρη είναι από τα λάδια τελικής μετάδοσης .

Κινητήρα :

Τελικής μετάδοσης :





Και σε άλλα με υγεία.












Τοποθέτηση χουφτών μπροστά από τα γκρίπ.

Σήμερα τοποθετήθηκαν χουφτίτσες στο εργαλείο του Κώστα για να μην κυκλοφορεί πλέον με διάφορα ιπτάμενα αντικείμενα στα χέρια και για επιπλέον προστασία που παρέχουν σε τυχόν, ο μη γένειτο, χτύπημα :
Εργαλεία που θα χρειαστούμε :
-καλό τρυπάνι με ρυθμιζόμενες στροφές
-καλές αρίδες τρυπανιού
-μαρκαδοράκι ανάλογου χρώματος για να βάλουμε σημάδια
-ψαλίδι για να κόψουμε ταπροστατευτικά αυτοκόλλητα τσοχάκια
-κατσαβίδια για βίδωμα βιδών.
Ξεκινάμε λοιπόν βάζοντας σημάδια στα σημεία που θα τρυπήσουμε τα πλαστικά σύμφωνα με τις οδηγίες τοποθετήσεώς τους :










Μετά βάζουμε τα προστατευτικά που εμπεριέχονται στην συσκευασία στα σημεία που οι χούφτες θάρχονται σε επαφή με τα πλαστικά του μηχανακιού για να μην τα γδάρουν-γρατζουνίσουν, τοποθετούμε τις υποδοχές των βιδών και βιδώνουμε. Έτοιμοι :






Απλή δουλειά αλλά μπελαλίδικη. Και σε άλλα με υγεία !





Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308

1. Ξεκινάμε πρώτα μαζεύοντας τα κατάλληλα εργαλεία ήτοι :
    α. Καστάνια με καρύδι 13άρι,
    β. Κλειδιά άλλεν,
    γ. Κλειδί γερμανικό 10-11
    δ. Ψαλίδι και βέλκτρο το μαλακό όχι το άγριο.

2. Τακτοποιούμε τα βιδάκια - παρεκτάματα κ.λ.π. της συσκευασίας (άν περισσέψει κάτι, πάει να πει ότι  κάνατε




3. Βάζουμε το βέλκτρο στην κάτω πλευρά των βάσεων ούτως ώστε αν κοπανίσει κάπου κατά την τοποθέτηση, να μην γδάρει την αγαπημένη μας και ξεκινάμε με την τοποθέτηση της πρώτης βάσης στηρίξεως. Είναι λίιιιγο μανιτζέβελη αλλά με υπομονή και βάζοντας πρώτα την από πάνω βίδα θα τα καταφέρετε και νάτη (με το βέκτρο κολλημένο):


4. Κατά τον αντίστοιχο τρόπο, βάζουμε και την άλλη βάση :


5. Παίρνουμε από την συσκευασία το κάτω μέρος της ζελατίνας και τοποθετούμε τις 4 ελαστικές φωλιές των βιδών, μετά τα πλαστικά καπάκια από την εξωτερική πλευρά και είμαστε έτοιμοι να την βάλουμε πάνω στις βάσεις της :



6. Παίρνουμε τις βίδες με τις ροδέλες και τις τοποθετούμε με την αλλενόβιδα από την εξωτερική πλευρά και το γερμανικό από την εσωτερική και χρησιμοποιώντας τα αντίστοιχα κλειδιά  τοποθετούμε -  σφίγγουμε την ζελατίνα πάνω στη βάση της καλά :


7. Ανοίγουμε τα μάνδαλα συγκρατήσεως και γλυστράμε το πάνω μέρος της ζελατίνας ούτως ώστε να προσαρμοστεί στους οδηγούς πιέζοντάς το ελαφρά ταυτόχρονα από δεξιά - αριστερά :




Εδώ τελειώσατε και τώρα νάρθει να μας πεί κάποιος ότι το SH είναι μόνο για την πόλη και δεν είναι touring.

Και σε άλλα με υγεία :








Kαθαρισμός φίλτρου βαριατόρ - κινητήρα και έλεγχος αντιπηκτικού - μπαταρίας.

Εχθές λοιπόν ασχολήθηκα με τον καθαρισμό του φίλτρου βαριατόρ μετά από 2.850 χλμ που πέρασαν από τον προηγούμενο καθαρισμό στο σέρβις και με γενικούς ελέγχους μιας και κάνουμε μακρυνές βολτίτσες και είπα να βάλω και καμμιά φωτό πως γίνεται η δουλειά για όποιον θέλει να το επιχειρήσει.

Εδώ φαίνονται και τα δύο φίλτρα, βαριατόρ και κινητήρα :


Και συγκεκριμένα του βαριατόρ :


Και του κινητήρα :


Για να ανοίξουμε το φίλτρο του βαριατόρ, απαιτείται ένα κλειδί άλλεν καταλλήλου μεγέθους και ένα σταυροκατσάβιδο. Έχει 3 αλλενόβιδες και 1 σταυρού :


Το βγάζουμε λοιπόν και βλέπουμε το από μέσα πούναι αυτό :


Το σώμα του φίλτρου βαριατόρ δε, είναι αυτό :


Για να ανοίξουμε το σώμα του φίλτρου βαριατόρ και να δούμε το φίλτρο, έχει κόπιτσες πλαστικές που το κρατάνε συνδεδεμένο. Με μεγάλη προσοχή τις ανοίγουμε και χωρίζεται σε δύο κομμάτια, εκεί προσέχουμε να μην μας φύγει και μια στρόγγυλη φλαντζούλα στεγανοποίησης πούχει :


Να και το φίλτρο από κοντά :


Βγάζουμε το φίλτρο και χρησιμοποιώντας το ειδικό καθαριστικό για αφρώδη φίλτρα το καθαρίζουμε και μετά το ξεπλένουμε με άφθονο νεράκι. Το πιέζουμε μαλακά με τα χέρια μας να φύγει το υπερβολικό νερό (στραγγίξει) και μετά το βάζουμε στον ήλιο να στεγνώνει όσο εμείς κάνουμε τις υπόλοιπες δουλειές μας :


Τώρα ήρθε η ώρα του φίλτρου αέρα κινητήρα :


Αφαιρούμε τις βίδες του καπακιού και αποκαλύπτεται το εσωτερικό. Τις βίδες δεν τις πετάμε δεξιά αριστερά αλλά τις βάζουμε με τέτοιο μοτίβο που ξέρουμε όταν είναι να δέσουμε που πάει τι ακριβώς. Σε αυτή την περίπτωση κάπως έτσι (αριστερά οι βίδες του βαριατόρ, δεξιά οι βίδες του καπακιού και μετά μπήκαν ακόμα ποιό δεξιά οι βίδες του φίλτρου. Όταν δένουμε αρχίζουμε από δεξιά και πάμε αριστερά) :


Βγάζουμε το φίλτρο αέρα,το φυσάμε με αεροσυμπιεστή από πίσω προς τα εμπρός (πίσω το σιδερένιο) και καθαρίζουμε πολύ προσεκτικά το σώμα του φίλτρου το οποίο θα περιέχει μέχρι και λάδι από τις αναθυμιάσεις που θα δείτε στις φωτό,μετά δένουμε κατά τον αντίστροφο τροπο :





 Εν τω μεταξύ, έχει στεγνώσει και το φίλτρο βαριατόρ οπότε το τοποθετούμε ξανά στο φιλτροκούτι του πούχουμε επίσης καθαρίσει στο ενδιάμεσο ενδελεχώς και αφού το κουμπώσουμε δίνουμε μεγάλη προσοχή με τα δάχτυλά μας να το βοηθήσουμε να πατήσει καλά πάνω στις πατούρες του και όχι να το βάλουμε στραβό όπως τόχανε βάλει στο συνεργείο μετά το σέρβις. Εδώ δηλαδή :



Ξαναβιδώνουμε και το φίλτρο βαριατόρ στη θέση του.
Μετά βγάζουμε το καπάκι σέρβις μπρός απότην σέλα ξεβιδώνοντας τις δύο μοναδικές βίδες που υπάρχουν στη σέλα με άλλεν και πιέζοντάς το ελαφρά δεξιά και αριστερά προς τα μέσα και λίγο πάνω. Νάτο :



Τώρα, έχουμε πρόσβαση στο δοχείο διαστολής του αντιπηκτικού που ανοίγει και ειναι προσβάσιμο βγάζοντας μία βίδα ακόμα με σταυροκατσάβιδο, στην μπαταρία, στις ασφάλειες και στο μπουζί. Ελέγχουμε ότι θέλουμε και μετά κλείνουμε κατά τον αντίστροφο τρόπο :




Και σε άλλα με υγεία !