Tα πάντα για το "Honda Sh300i/ABS/CBS" Επισκεφτειτε μας και στο... Scooter Hellas Forum "http://scooter-hellas-forum.forumgreek.com/" ή Εναλλακτικα και στο "http://tinyurl.com/b2f6l88" Θα χαρουμε να τα πουμε απο κοντα!
Παρασκευή 11 Μαΐου 2012
Τοποθέτηση on board κάμερας και GPS.
Για όσους θέλουν να καταγράφουν τα ταξιδάκια - εκδρομούλες τους όπως εγώ, κρίνεται απαραίτητη η τοποθέτηση μιας κάμερας και ενός GPS.
Αυτές οι οδηγίες, δείχνουν την τοποθέτησή τους σε όσους διαθέτουν ανεμοθώρακα της GIVI - KAPPA αλλά και όσοι έχουν άλλον προσαρμόζονται ανάλογα με τις βάσεις στηρίξεως του ανεμοθώρακα.
Όσοι δε δεν διαθέτουν ανεμοθώρακα, είναι σίγουρο ότι δεν βγαίνουν εκτός πόλεως.
Πάμε λοιπόν στο πώς γίνεται.
Τοποθέτηση Κάμερας.
Η κάμερα GoPro HERO 960 HD, όταν την αγοράζουμε διαθέτει αυτοκόλλητες βάσεις.
Επιλέγουμε αυτή που έχει κοίλη μορφή και μετά από δοκιμές, προσωπικά κατέληξα να την βάλω εδώ :
Επάνω στην βάση φαίνεται και ο ένας από τους παρεχομένους βραχίονες που μένει μόνιμα πάνω.
Πάνω σε αυτόν τον βραχίονα, προσαρμόζεται η κάμερα στην οποία έχουν προστεθεί και άλλοι προσαρμογείς για να έρθει στο ύψος που θέλουμε.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό :
Για να γίνουν κατανοητά δε τα μεγέθη, δείτε και αυτή :
Πάμε τώρα στην τοποθέτηση του GPS.
Τα απαιτούμενα υλικά στηρίξεως και η βάση, βρίσκονται στα καταστήματα που πωλούν σχετικά είδη ως αξεσουάρ των GPS και είναι :
1. Η βάση που μπαίνει η αδιάβροχη θήκη του GPS κουμπωτή για να προσθαφαιρείται εύκολα και
2. Η αδιάβροχη θήκη.
Επιπλέον χρειαζόμαστε και ένα κομμάτι σαμπρέλας που το κόβουμε σε ταινίες προκειμένου να γεμίσουμε τα όποια κενά του προσαρμοστήρα της βάσης που θα τοποθετηθεί πάνω στον ένα από τους βραχίονες στηρίξεως του ανεμοθώρακα.
Όταν λοιπόν τα τοποθετήσουμε θα δείχνουν έτσι :
Η βάση :
Και τοποθετημένο με την αδιάβροχη θήκη :
Είστε πανετοιμοι για οπουδήποτε !
Και σε άλλα με υγεία.
Αυτές οι οδηγίες, δείχνουν την τοποθέτησή τους σε όσους διαθέτουν ανεμοθώρακα της GIVI - KAPPA αλλά και όσοι έχουν άλλον προσαρμόζονται ανάλογα με τις βάσεις στηρίξεως του ανεμοθώρακα.
Όσοι δε δεν διαθέτουν ανεμοθώρακα, είναι σίγουρο ότι δεν βγαίνουν εκτός πόλεως.
Πάμε λοιπόν στο πώς γίνεται.
Τοποθέτηση Κάμερας.
Η κάμερα GoPro HERO 960 HD, όταν την αγοράζουμε διαθέτει αυτοκόλλητες βάσεις.
Επιλέγουμε αυτή που έχει κοίλη μορφή και μετά από δοκιμές, προσωπικά κατέληξα να την βάλω εδώ :
Επάνω στην βάση φαίνεται και ο ένας από τους παρεχομένους βραχίονες που μένει μόνιμα πάνω.
Πάνω σε αυτόν τον βραχίονα, προσαρμόζεται η κάμερα στην οποία έχουν προστεθεί και άλλοι προσαρμογείς για να έρθει στο ύψος που θέλουμε.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό :
Για να γίνουν κατανοητά δε τα μεγέθη, δείτε και αυτή :
Πάμε τώρα στην τοποθέτηση του GPS.
Τα απαιτούμενα υλικά στηρίξεως και η βάση, βρίσκονται στα καταστήματα που πωλούν σχετικά είδη ως αξεσουάρ των GPS και είναι :
1. Η βάση που μπαίνει η αδιάβροχη θήκη του GPS κουμπωτή για να προσθαφαιρείται εύκολα και
2. Η αδιάβροχη θήκη.
Επιπλέον χρειαζόμαστε και ένα κομμάτι σαμπρέλας που το κόβουμε σε ταινίες προκειμένου να γεμίσουμε τα όποια κενά του προσαρμοστήρα της βάσης που θα τοποθετηθεί πάνω στον ένα από τους βραχίονες στηρίξεως του ανεμοθώρακα.
Όταν λοιπόν τα τοποθετήσουμε θα δείχνουν έτσι :
Η βάση :
Και τοποθετημένο με την αδιάβροχη θήκη :
Είστε πανετοιμοι για οπουδήποτε !
Και σε άλλα με υγεία.
Ρύθμιση πίσω αναρτήσεων.
Λίγο πολύ, όλοι το θεωρούμε απλό και ίσως ελάχιστης σημασίας.
Οπότε δεν δίνουμε και πολύ προσοχή.
Έλα όμως που όπως από την εμπειρία που αποκτήσαμε όλοι μας με το εργαλείο διαπιστώσαμε ότι ούτε απλό είναι ούτε ήσσονος σημασίας.
Η μαμά ΗΟΝDA λοιπόν το εξόπλισε με ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ σε θέσεις :
LOW - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - HIGH.
Όλοι μέχρι τώρα,κλασσικά ημιμαθείς δυστυχώς μιλούσαμε για 5 θέσεις προφόρτισης, έλα όμως πούναι επτά. Και για του λόγου το αληθές :
Η ρύθμισή τους είναι κάτι βασικό και εξαρτάται από τις οδηγικές μας συνήθειες, το τι βάρος μεταφέρουμε και την ποιότητα του δρόμου που κυκλοφορούμε.
Η μη σωστή ρύθμιση επιφέρει από τρέμουλο στις μεγάλες ταχύτητες τύπου <<tankslapping>> μέχρι διάλυση της μέσης μας από το πολύ κοπάνημα.
Άρα ρύθμιση ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του.
Η ρύθμιση καλό θα είναι να γίνεται όταν είναι κρύο γιατί αυτό που βρίσκεται από την πλευρά της εξάτμισης λόγο υπερβολικής ζέστης της εξάτμισης θα καούμε αν πάμε να το ρυθμίσουμε ζεστό.
Γίνεται δε πανεύκολα με το εργαλείο που φαίνεται στην φωτό και συμπεριλαμβάνεται στα εργαλεία που δίνονται με την αγορά του.
Το βλέπουμε εδώ :
Σήμερα προσωπικά το έβαλα στην θέση 1 και πλέον διήνυσα όλους τους λακουβόδρομους της περιοχής με πάρα μα πάρα πολύ λιγότερο έως μηδαμινό κοπάνημα.
Κακώς δεν το είχα κάνει μέχρι σήμερα.
Και σε άλλα με υγεία !
Οπότε δεν δίνουμε και πολύ προσοχή.
Έλα όμως που όπως από την εμπειρία που αποκτήσαμε όλοι μας με το εργαλείο διαπιστώσαμε ότι ούτε απλό είναι ούτε ήσσονος σημασίας.
Η μαμά ΗΟΝDA λοιπόν το εξόπλισε με ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ σε θέσεις :
LOW - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - HIGH.
Όλοι μέχρι τώρα,κλασσικά ημιμαθείς δυστυχώς μιλούσαμε για 5 θέσεις προφόρτισης, έλα όμως πούναι επτά. Και για του λόγου το αληθές :
Η ρύθμισή τους είναι κάτι βασικό και εξαρτάται από τις οδηγικές μας συνήθειες, το τι βάρος μεταφέρουμε και την ποιότητα του δρόμου που κυκλοφορούμε.
Η μη σωστή ρύθμιση επιφέρει από τρέμουλο στις μεγάλες ταχύτητες τύπου <<tankslapping>> μέχρι διάλυση της μέσης μας από το πολύ κοπάνημα.
Άρα ρύθμιση ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του.
Η ρύθμιση καλό θα είναι να γίνεται όταν είναι κρύο γιατί αυτό που βρίσκεται από την πλευρά της εξάτμισης λόγο υπερβολικής ζέστης της εξάτμισης θα καούμε αν πάμε να το ρυθμίσουμε ζεστό.
Γίνεται δε πανεύκολα με το εργαλείο που φαίνεται στην φωτό και συμπεριλαμβάνεται στα εργαλεία που δίνονται με την αγορά του.
Το βλέπουμε εδώ :
Σήμερα προσωπικά το έβαλα στην θέση 1 και πλέον διήνυσα όλους τους λακουβόδρομους της περιοχής με πάρα μα πάρα πολύ λιγότερο έως μηδαμινό κοπάνημα.
Κακώς δεν το είχα κάνει μέχρι σήμερα.
Και σε άλλα με υγεία !
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)