Real Time Chat Box

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

E-Shoppping Εξοπλισμος Αναβατη

Kαλησπερα...! παρακατω σας παραθετω καποια site του εξωτερικου που εχουν να κανουν με αξεσουαρ
αναβατη,αναλωσιμα...και λοιπα ειδη!

Σχολιασμός: Πολυ καλο site εχω παρει για τριτους ελαστικα για μηχανη..."φρεσκα" δηλαδη πολυ κοντα στην ημερομηνια παραγωγης τους!

Σχολιασμός:Καλο site αλλα με τσιμπιμενες τιμουλες!

Σχολιασμός:Αριστο site εχω κανει προσωπικα αρκετες αγορες...και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος
αρκετα καλες τιμες...και επισης υπαρχει η δυνατοτητα αγορας καποιου ειδους και με "Αντικαταβολη"
ναι ναι καλα ακουσατε!

Σχολιασμός: Καλο site που εχει να κανει επι των πλειστων με κρανη και ρουχισμο σε καλες τιμες!

Καλες Αγορες!




Αποκατάσταση φωλιών βιδών φιλτροκουτιού αέρα κινητήρα.

Λίγο πολύ μας έχει συμβεί σε όλους ή να έχουμε βίδες στο φιλτροκούτι του φίλτρου αέρα που δεν σφίγκουν ή που είναι τόσο χαλαρές που τις χάνουμε και από τιμές ?
Σκίζουμε !
Αγόρασα προχθές μιά που μούφυγε στο δρόμο και δύο εφεδρικές έναντι 2,95 ευρώ.

1 ευρώ σχεδόν η μία ! Έλεος δηλαδή, με το κιλό τις παίρνουνε !

Από σχεδίαση δε φιλτροκουτιού ?
Προσωπικά δεν μπορώ να πώ ότι είμαι ευχαριστημένος.
Πλαστικές φωλιές που άμα βιδώσει είτε το συνεργείο είτε εμείς οι ίδιοι λίγο παραπάνω, αντίο, η βίδα χαλαρή, δεν σφίγκει και χάνεται στον δρόμο.

Αγαπητή μαμά HONDA δεν μας τα λές καλά !

Και τι να κάνουμε επί του θέματος?
Να λοιπόν η λύση :

1. Παίρνουμε μια χαρτοπετσέτα που συνήθως παράγεται από πολτό χαρτιού.
Κόβουμε ένα μικρό κοματάκι, το στρίβουμε στα δάχτυλά μας και το βάζουμε στην τρύπα της βίδας έτσι :


2.Την σπρώχνουμε με την βίδα μέχρι να κλείσει - γεμίσει η τρύπα έτσι :


3. Μετά παίρνουμε την βίδα και σπρωχτά αρχίζουμε με λίγο ζόρι να την βιδώνουμε κανονικά σαν να μην είχαμε βάλει τίποτα. Η βίδα βιδώνει και δημιουργεί νέα πάσα. Ήδη θα παρατηρήσετε ότι καργάρει και σφίγκει όμορφα και δυνατά. Δείχνει δε έτσι :


4. Ουσιαστικά το θέμα έχει τελειώσει αλλά για νάμαστε απόλυτα σίγουροι, αγοράζουμε από το εμπόριο και αυτό με κανά 5άρι ευρώ αν θυμάμαι καλά και ρίχνουμε μερικές σταγόνες μέσα στη φωλιά. Αρχικά το προιόν είναι μπλέ - γαλάζιο για να βλέπουμε που τυχόν χύθηκε απέξω για να το καθαρίσουμε, μετά μιά ώρα όμως γίνεται διάφανο. Αυτό πάει και γεμίζει όλα τα κενά και πλέον η βίδα μας είναι σφικτή και ωραία και τέλος τα όποια προβλήματα.

Το προιόν είναι ο ξυλοσφίχτης της UHU και είναι αυτό :



Πρόβλημα, τέλος και σε άλλα με υγεία !

Αλλαγή μπουζί.

Άλλη μια δουλειά που προβλέπεται να γίνεται στα πλαίσια της τακτικής συντηρήσεως, είναι και η αλλαγή του μπουζί.

Η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής :

1. Αφαιρούμε το καπάκι σέρβις ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες πούχει στο πάνω μέρος του και κατοπιν πιέζοντας ταυτόχρονα τα πλαινά του για να ξεκουμπώσουν τα δοντάκια πούχει, τραβάμε προς το τιμόνι ή το μπροστινό μέρος του σκούτερ. Ανασηκώνουμε ελαφρώς και βγαίνει.

Τότε βλέπουμε αυτό :





2. Αφαιρούμε την πίπα του μπουζί :





3. Φυσάμε τον χώρο του μπουζί  με αεροσυμπιεστή για να φύγουν τυχόν βρωμιές που υπάρχουν εκεί και να μην καταλήξουν στον κύλινδρο με δυσάρεστα αποτελέσματα.

4. Προσαρμόζουμε το μπουζόκλειδο :



Και μετά χρησιμοποιώντας κατάλληλο γερμανικό κλειδί που εμπεριέχεται στα εργαλεία του σκούτερ ή άλλο μεγαλύτερο για να κάνει καλύτερο μοχλό, στρίβοντας προς τα αριστερά ξεβιδώνουμε το μπουζί και το βγάζουμε.


Εδώ θα σταθούμε λιγάκι για να αναφέρουμε ότι στον μεν πίνακα περιοδικής συντήρησης αναφέρεται ότι το μπουζί αλλάζεται κάθε 12.000 χλμ στο δε εγχειρίδιο σέρβις ότι βγαίνει κάθε 12.000, επιθεωρείται και αν δεν υπάρχει αποχρωματισμός στην πορσελάνη, αν δεν υπάρχουν ρωγμές, σπασίματα, φθορά των ηλεκτροδίων, τότε καθαρίζουμε τα ηλεκτρόδια, ελέγχουμε το διάκενο και το επανατοποθετούμε.
Η απόφαση, του τι θα κάνετε, δική σας.

Άν όμως αποφασίσετε να το αλλάξετε, τότε πάμε στο επόμενο βήμα.

5. Ελέγχουμε με φίλερ το διάκενο του καινούργιου μπουζί. Πρέπει νάναι 0,80-0,90 mm.
Ακολουθούμε τις οδηγίες που έχουμε στο εγχειρίδιο χρήστη ανάλογα με την απόφαση που θα πάρουμε είτε να το αλλάξουμε είτε να ξαναβάλουμε το παλιό εφ' όσον είναι σε καλή κατάσταση.
Οι οδηγίες αναφέρονται στην σελίδα 98 αναλυτικά.

Το μόνο που θα τονιστεί εδώ και δεν αναφέρεται είναι ότι όταν βιδώσουμε ξανά το μπουζί το κάνουμε με το χέρι μας αργά και προσεκτικά μέχρι το σημείο που μπορούμε, μετά βάζουμε το μπουζόκλειδο. Δίνουμε μεγάλη προσοχή για να μην στραβοβιδωθεί και χαλάσουμε τα πάσα γιατί την κάτσαμε κατά το κοινώς λεγόμενο.

Για να πάρουμε και μια ιδέα, παρακάτω βλέπετε την κατάσταση του μπουζί μετά από 12.000 χλμ.
Από αυτό φαίνεται και η άριστη λειτουργία του κινητήρα γιατί όταν ξέρουμε να <<διαβάσουμε>> ένα μπουζί, μας λέει πολλά !




Και σε άλλα με υγεία !