Εχθές λοιπόν ασχολήθηκα με τον καθαρισμό του φίλτρου βαριατόρ μετά από 2.850 χλμ που πέρασαν από τον προηγούμενο καθαρισμό στο σέρβις και με γενικούς ελέγχους μιας και κάνουμε μακρυνές βολτίτσες και είπα να βάλω και καμμιά φωτό πως γίνεται η δουλειά για όποιον θέλει να το επιχειρήσει.
Εδώ φαίνονται και τα δύο φίλτρα, βαριατόρ και κινητήρα :
Και συγκεκριμένα του βαριατόρ :
Και του κινητήρα :
Για να ανοίξουμε το φίλτρο του βαριατόρ, απαιτείται ένα κλειδί άλλεν καταλλήλου μεγέθους και ένα σταυροκατσάβιδο. Έχει 3 αλλενόβιδες και 1 σταυρού :
Το βγάζουμε λοιπόν και βλέπουμε το από μέσα πούναι αυτό :
Το σώμα του φίλτρου βαριατόρ δε, είναι αυτό :
Για να ανοίξουμε το σώμα του φίλτρου βαριατόρ και να δούμε το φίλτρο, έχει κόπιτσες πλαστικές που το κρατάνε συνδεδεμένο. Με μεγάλη προσοχή τις ανοίγουμε και χωρίζεται σε δύο κομμάτια, εκεί προσέχουμε να μην μας φύγει και μια στρόγγυλη φλαντζούλα στεγανοποίησης πούχει :
Να και το φίλτρο από κοντά :
Βγάζουμε το φίλτρο και χρησιμοποιώντας το ειδικό καθαριστικό για αφρώδη φίλτρα το καθαρίζουμε και μετά το ξεπλένουμε με άφθονο νεράκι. Το πιέζουμε μαλακά με τα χέρια μας να φύγει το υπερβολικό νερό (στραγγίξει) και μετά το βάζουμε στον ήλιο να στεγνώνει όσο εμείς κάνουμε τις υπόλοιπες δουλειές μας :
Τώρα ήρθε η ώρα του φίλτρου αέρα κινητήρα :
Αφαιρούμε τις βίδες του καπακιού και αποκαλύπτεται το εσωτερικό. Τις βίδες δεν τις πετάμε δεξιά αριστερά αλλά τις βάζουμε με τέτοιο μοτίβο που ξέρουμε όταν είναι να δέσουμε που πάει τι ακριβώς. Σε αυτή την περίπτωση κάπως έτσι (αριστερά οι βίδες του βαριατόρ, δεξιά οι βίδες του καπακιού και μετά μπήκαν ακόμα ποιό δεξιά οι βίδες του φίλτρου. Όταν δένουμε αρχίζουμε από δεξιά και πάμε αριστερά) :
Βγάζουμε το φίλτρο αέρα,το φυσάμε με αεροσυμπιεστή από πίσω προς τα εμπρός (πίσω το σιδερένιο) και καθαρίζουμε πολύ προσεκτικά το σώμα του φίλτρου το οποίο θα περιέχει μέχρι και λάδι από τις αναθυμιάσεις που θα δείτε στις φωτό,μετά δένουμε κατά τον αντίστροφο τροπο :
Εν τω μεταξύ, έχει στεγνώσει και το φίλτρο βαριατόρ οπότε το τοποθετούμε ξανά στο φιλτροκούτι του πούχουμε επίσης καθαρίσει στο ενδιάμεσο ενδελεχώς και αφού το κουμπώσουμε δίνουμε μεγάλη προσοχή με τα δάχτυλά μας να το βοηθήσουμε να πατήσει καλά πάνω στις πατούρες του και όχι να το βάλουμε στραβό όπως τόχανε βάλει στο συνεργείο μετά το σέρβις. Εδώ δηλαδή :
Ξαναβιδώνουμε και το φίλτρο βαριατόρ στη θέση του.
Μετά βγάζουμε το καπάκι σέρβις μπρός απότην σέλα ξεβιδώνοντας τις δύο μοναδικές βίδες που υπάρχουν στη σέλα με άλλεν και πιέζοντάς το ελαφρά δεξιά και αριστερά προς τα μέσα και λίγο πάνω. Νάτο :
Τώρα, έχουμε πρόσβαση στο δοχείο διαστολής του αντιπηκτικού που ανοίγει και ειναι προσβάσιμο βγάζοντας μία βίδα ακόμα με σταυροκατσάβιδο, στην μπαταρία, στις ασφάλειες και στο μπουζί. Ελέγχουμε ότι θέλουμε και μετά κλείνουμε κατά τον αντίστροφο τρόπο :
Και σε άλλα με υγεία !
Εδώ φαίνονται και τα δύο φίλτρα, βαριατόρ και κινητήρα :
Και συγκεκριμένα του βαριατόρ :
Και του κινητήρα :
Για να ανοίξουμε το φίλτρο του βαριατόρ, απαιτείται ένα κλειδί άλλεν καταλλήλου μεγέθους και ένα σταυροκατσάβιδο. Έχει 3 αλλενόβιδες και 1 σταυρού :
Το βγάζουμε λοιπόν και βλέπουμε το από μέσα πούναι αυτό :
Το σώμα του φίλτρου βαριατόρ δε, είναι αυτό :
Για να ανοίξουμε το σώμα του φίλτρου βαριατόρ και να δούμε το φίλτρο, έχει κόπιτσες πλαστικές που το κρατάνε συνδεδεμένο. Με μεγάλη προσοχή τις ανοίγουμε και χωρίζεται σε δύο κομμάτια, εκεί προσέχουμε να μην μας φύγει και μια στρόγγυλη φλαντζούλα στεγανοποίησης πούχει :
Να και το φίλτρο από κοντά :
Βγάζουμε το φίλτρο και χρησιμοποιώντας το ειδικό καθαριστικό για αφρώδη φίλτρα το καθαρίζουμε και μετά το ξεπλένουμε με άφθονο νεράκι. Το πιέζουμε μαλακά με τα χέρια μας να φύγει το υπερβολικό νερό (στραγγίξει) και μετά το βάζουμε στον ήλιο να στεγνώνει όσο εμείς κάνουμε τις υπόλοιπες δουλειές μας :
Τώρα ήρθε η ώρα του φίλτρου αέρα κινητήρα :
Αφαιρούμε τις βίδες του καπακιού και αποκαλύπτεται το εσωτερικό. Τις βίδες δεν τις πετάμε δεξιά αριστερά αλλά τις βάζουμε με τέτοιο μοτίβο που ξέρουμε όταν είναι να δέσουμε που πάει τι ακριβώς. Σε αυτή την περίπτωση κάπως έτσι (αριστερά οι βίδες του βαριατόρ, δεξιά οι βίδες του καπακιού και μετά μπήκαν ακόμα ποιό δεξιά οι βίδες του φίλτρου. Όταν δένουμε αρχίζουμε από δεξιά και πάμε αριστερά) :
Βγάζουμε το φίλτρο αέρα,το φυσάμε με αεροσυμπιεστή από πίσω προς τα εμπρός (πίσω το σιδερένιο) και καθαρίζουμε πολύ προσεκτικά το σώμα του φίλτρου το οποίο θα περιέχει μέχρι και λάδι από τις αναθυμιάσεις που θα δείτε στις φωτό,μετά δένουμε κατά τον αντίστροφο τροπο :
Εν τω μεταξύ, έχει στεγνώσει και το φίλτρο βαριατόρ οπότε το τοποθετούμε ξανά στο φιλτροκούτι του πούχουμε επίσης καθαρίσει στο ενδιάμεσο ενδελεχώς και αφού το κουμπώσουμε δίνουμε μεγάλη προσοχή με τα δάχτυλά μας να το βοηθήσουμε να πατήσει καλά πάνω στις πατούρες του και όχι να το βάλουμε στραβό όπως τόχανε βάλει στο συνεργείο μετά το σέρβις. Εδώ δηλαδή :
Ξαναβιδώνουμε και το φίλτρο βαριατόρ στη θέση του.
Μετά βγάζουμε το καπάκι σέρβις μπρός απότην σέλα ξεβιδώνοντας τις δύο μοναδικές βίδες που υπάρχουν στη σέλα με άλλεν και πιέζοντάς το ελαφρά δεξιά και αριστερά προς τα μέσα και λίγο πάνω. Νάτο :
Τώρα, έχουμε πρόσβαση στο δοχείο διαστολής του αντιπηκτικού που ανοίγει και ειναι προσβάσιμο βγάζοντας μία βίδα ακόμα με σταυροκατσάβιδο, στην μπαταρία, στις ασφάλειες και στο μπουζί. Ελέγχουμε ότι θέλουμε και μετά κλείνουμε κατά τον αντίστροφο τρόπο :
Και σε άλλα με υγεία !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου