Ξεκινάμε σήμερα με το λύσιμο της μετάδοσης και την αλλαγή στα μπιλάκια του βαριατόρ από μαμά σε Dr Pulley.
Η δουλειά που θα δείτε εγινε από τον φίλο Μάνο, τον οποίο και ευχαριστώ που την μοιράστηκε μαζί μας. Συγχωρήστε με για τις κακές φωτό αλλά δυστυχώς πήρα άλλη μηχανή για καλύτερα και μου βγήκε αρύθμιστη.
Ξεκινάμε:
Το καπάκι της μετάδοσης όπως το βλέπουμε :
Πριν βγάλουμε το καπάκι, πρέπει να αφαιρέσουμε το καπάκι του φίλτρου αέρα του βαριατόρ.Προσέχουμε γιατί εκτός από τις βίδες έχει και κλίπς, μην τα σπάσουμε και με την ευκαιρία, καθαρίζουμε και το φίλτρο αέρα βαριατόρ :
Έτσι δείχνει πλέον αφού αφαιρεθεί το καπάκι του φίλτρου αέρα βαριατόρ:
Εδώ σε λεπτομέρεια, το κλίπ του καπακιού αέρα του βαριατόρ :
Και τώρα ήλθε η σειρά του καπακιού της μετάδοσης.Δείχνουμε μεγάλη προσοχή στις βίδες από πού βγάλαμε τι γιατί δεν είναι του ιδίου μήκους. Μια καλή ιδέα είναι νάχουμε λεπτό χαρτόνι και να τις μπήγουμε στο μοτίβο περίπου του καπακιού της μετάδοσης για να ξέρουμε πού μπαίνει τι κατά την συναρμολόγηση :
Μην ξεχάσουμε στο λύσιμο και αυτό :
Το εσωτερικό του καπακιού και της μετάδοσης :
Ο συμπλέκτης :
Το βαριατόρ:
Η <<φωλιά>> του βαριατόρ:
Το βαριατόρ από την πίσω πλευρά του, όπως βγαίνει προσεκτικά για να μην φύγουν όλα:
Τα λεγόμενα <<Sliders>> που αλλάζουμε και η σωστή τοποθέτησή τους:
Τα <<μαμά>> μπιλάκια (Rollers) :
Αλλαγή με τα Dr Pulley :
Επανατοποθέτηση του βαριατόρ και δέσιμο κατά την αντίστροφη φορά:
Λεπτομέρεια : Για να ξαναμπεί ο ιμάντας στην θεση του, πρέπει με τα χέρια να <<ανοίξει>> ο συμπλέκτης.
Η δουλειά που θα δείτε εγινε από τον φίλο Μάνο, τον οποίο και ευχαριστώ που την μοιράστηκε μαζί μας. Συγχωρήστε με για τις κακές φωτό αλλά δυστυχώς πήρα άλλη μηχανή για καλύτερα και μου βγήκε αρύθμιστη.
Ξεκινάμε:
Το καπάκι της μετάδοσης όπως το βλέπουμε :
Πριν βγάλουμε το καπάκι, πρέπει να αφαιρέσουμε το καπάκι του φίλτρου αέρα του βαριατόρ.Προσέχουμε γιατί εκτός από τις βίδες έχει και κλίπς, μην τα σπάσουμε και με την ευκαιρία, καθαρίζουμε και το φίλτρο αέρα βαριατόρ :
Έτσι δείχνει πλέον αφού αφαιρεθεί το καπάκι του φίλτρου αέρα βαριατόρ:
Εδώ σε λεπτομέρεια, το κλίπ του καπακιού αέρα του βαριατόρ :
Και τώρα ήλθε η σειρά του καπακιού της μετάδοσης.Δείχνουμε μεγάλη προσοχή στις βίδες από πού βγάλαμε τι γιατί δεν είναι του ιδίου μήκους. Μια καλή ιδέα είναι νάχουμε λεπτό χαρτόνι και να τις μπήγουμε στο μοτίβο περίπου του καπακιού της μετάδοσης για να ξέρουμε πού μπαίνει τι κατά την συναρμολόγηση :
Μην ξεχάσουμε στο λύσιμο και αυτό :
Το εσωτερικό του καπακιού και της μετάδοσης :
Ο συμπλέκτης :
Το βαριατόρ:
Η <<φωλιά>> του βαριατόρ:
Το βαριατόρ από την πίσω πλευρά του, όπως βγαίνει προσεκτικά για να μην φύγουν όλα:
Τα λεγόμενα <<Sliders>> που αλλάζουμε και η σωστή τοποθέτησή τους:
Τα <<μαμά>> μπιλάκια (Rollers) :
Αλλαγή με τα Dr Pulley :
Επανατοποθέτηση του βαριατόρ και δέσιμο κατά την αντίστροφη φορά:
Λεπτομέρεια : Για να ξαναμπεί ο ιμάντας στην θεση του, πρέπει με τα χέρια να <<ανοίξει>> ο συμπλέκτης.
θελω φωτο γιατι πρεπει να το κανω αμεσα
ΑπάντησηΔιαγραφή