Real Time Chat Box

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Αλλαγή μπουζί.

Άλλη μια δουλειά που προβλέπεται να γίνεται στα πλαίσια της τακτικής συντηρήσεως, είναι και η αλλαγή του μπουζί.

Η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής :

1. Αφαιρούμε το καπάκι σέρβις ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες πούχει στο πάνω μέρος του και κατοπιν πιέζοντας ταυτόχρονα τα πλαινά του για να ξεκουμπώσουν τα δοντάκια πούχει, τραβάμε προς το τιμόνι ή το μπροστινό μέρος του σκούτερ. Ανασηκώνουμε ελαφρώς και βγαίνει.

Τότε βλέπουμε αυτό :





2. Αφαιρούμε την πίπα του μπουζί :





3. Φυσάμε τον χώρο του μπουζί  με αεροσυμπιεστή για να φύγουν τυχόν βρωμιές που υπάρχουν εκεί και να μην καταλήξουν στον κύλινδρο με δυσάρεστα αποτελέσματα.

4. Προσαρμόζουμε το μπουζόκλειδο :



Και μετά χρησιμοποιώντας κατάλληλο γερμανικό κλειδί που εμπεριέχεται στα εργαλεία του σκούτερ ή άλλο μεγαλύτερο για να κάνει καλύτερο μοχλό, στρίβοντας προς τα αριστερά ξεβιδώνουμε το μπουζί και το βγάζουμε.


Εδώ θα σταθούμε λιγάκι για να αναφέρουμε ότι στον μεν πίνακα περιοδικής συντήρησης αναφέρεται ότι το μπουζί αλλάζεται κάθε 12.000 χλμ στο δε εγχειρίδιο σέρβις ότι βγαίνει κάθε 12.000, επιθεωρείται και αν δεν υπάρχει αποχρωματισμός στην πορσελάνη, αν δεν υπάρχουν ρωγμές, σπασίματα, φθορά των ηλεκτροδίων, τότε καθαρίζουμε τα ηλεκτρόδια, ελέγχουμε το διάκενο και το επανατοποθετούμε.
Η απόφαση, του τι θα κάνετε, δική σας.

Άν όμως αποφασίσετε να το αλλάξετε, τότε πάμε στο επόμενο βήμα.

5. Ελέγχουμε με φίλερ το διάκενο του καινούργιου μπουζί. Πρέπει νάναι 0,80-0,90 mm.
Ακολουθούμε τις οδηγίες που έχουμε στο εγχειρίδιο χρήστη ανάλογα με την απόφαση που θα πάρουμε είτε να το αλλάξουμε είτε να ξαναβάλουμε το παλιό εφ' όσον είναι σε καλή κατάσταση.
Οι οδηγίες αναφέρονται στην σελίδα 98 αναλυτικά.

Το μόνο που θα τονιστεί εδώ και δεν αναφέρεται είναι ότι όταν βιδώσουμε ξανά το μπουζί το κάνουμε με το χέρι μας αργά και προσεκτικά μέχρι το σημείο που μπορούμε, μετά βάζουμε το μπουζόκλειδο. Δίνουμε μεγάλη προσοχή για να μην στραβοβιδωθεί και χαλάσουμε τα πάσα γιατί την κάτσαμε κατά το κοινώς λεγόμενο.

Για να πάρουμε και μια ιδέα, παρακάτω βλέπετε την κατάσταση του μπουζί μετά από 12.000 χλμ.
Από αυτό φαίνεται και η άριστη λειτουργία του κινητήρα γιατί όταν ξέρουμε να <<διαβάσουμε>> ένα μπουζί, μας λέει πολλά !




Και σε άλλα με υγεία !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου