Λίγο πολύ, όλοι το θεωρούμε απλό και ίσως ελάχιστης σημασίας.
Οπότε δεν δίνουμε και πολύ προσοχή.
Έλα όμως που όπως από την εμπειρία που αποκτήσαμε όλοι μας με το εργαλείο διαπιστώσαμε ότι ούτε απλό είναι ούτε ήσσονος σημασίας.
Η μαμά ΗΟΝDA λοιπόν το εξόπλισε με ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ σε θέσεις :
LOW - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - HIGH.
Όλοι μέχρι τώρα,κλασσικά ημιμαθείς δυστυχώς μιλούσαμε για 5 θέσεις προφόρτισης, έλα όμως πούναι επτά. Και για του λόγου το αληθές :
Η ρύθμισή τους είναι κάτι βασικό και εξαρτάται από τις οδηγικές μας συνήθειες, το τι βάρος μεταφέρουμε και την ποιότητα του δρόμου που κυκλοφορούμε.
Η μη σωστή ρύθμιση επιφέρει από τρέμουλο στις μεγάλες ταχύτητες τύπου <<tankslapping>> μέχρι διάλυση της μέσης μας από το πολύ κοπάνημα.
Άρα ρύθμιση ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του.
Η ρύθμιση καλό θα είναι να γίνεται όταν είναι κρύο γιατί αυτό που βρίσκεται από την πλευρά της εξάτμισης λόγο υπερβολικής ζέστης της εξάτμισης θα καούμε αν πάμε να το ρυθμίσουμε ζεστό.
Γίνεται δε πανεύκολα με το εργαλείο που φαίνεται στην φωτό και συμπεριλαμβάνεται στα εργαλεία που δίνονται με την αγορά του.
Το βλέπουμε εδώ :
Σήμερα προσωπικά το έβαλα στην θέση 1 και πλέον διήνυσα όλους τους λακουβόδρομους της περιοχής με πάρα μα πάρα πολύ λιγότερο έως μηδαμινό κοπάνημα.
Κακώς δεν το είχα κάνει μέχρι σήμερα.
Και σε άλλα με υγεία !
Οπότε δεν δίνουμε και πολύ προσοχή.
Έλα όμως που όπως από την εμπειρία που αποκτήσαμε όλοι μας με το εργαλείο διαπιστώσαμε ότι ούτε απλό είναι ούτε ήσσονος σημασίας.
Η μαμά ΗΟΝDA λοιπόν το εξόπλισε με ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ σε θέσεις :
LOW - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - HIGH.
Όλοι μέχρι τώρα,κλασσικά ημιμαθείς δυστυχώς μιλούσαμε για 5 θέσεις προφόρτισης, έλα όμως πούναι επτά. Και για του λόγου το αληθές :
Η ρύθμισή τους είναι κάτι βασικό και εξαρτάται από τις οδηγικές μας συνήθειες, το τι βάρος μεταφέρουμε και την ποιότητα του δρόμου που κυκλοφορούμε.
Η μη σωστή ρύθμιση επιφέρει από τρέμουλο στις μεγάλες ταχύτητες τύπου <<tankslapping>> μέχρι διάλυση της μέσης μας από το πολύ κοπάνημα.
Άρα ρύθμιση ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του.
Η ρύθμιση καλό θα είναι να γίνεται όταν είναι κρύο γιατί αυτό που βρίσκεται από την πλευρά της εξάτμισης λόγο υπερβολικής ζέστης της εξάτμισης θα καούμε αν πάμε να το ρυθμίσουμε ζεστό.
Γίνεται δε πανεύκολα με το εργαλείο που φαίνεται στην φωτό και συμπεριλαμβάνεται στα εργαλεία που δίνονται με την αγορά του.
Το βλέπουμε εδώ :
Σήμερα προσωπικά το έβαλα στην θέση 1 και πλέον διήνυσα όλους τους λακουβόδρομους της περιοχής με πάρα μα πάρα πολύ λιγότερο έως μηδαμινό κοπάνημα.
Κακώς δεν το είχα κάνει μέχρι σήμερα.
Και σε άλλα με υγεία !
καλησπερα την ταινια για της ζαντεσ απο που την πηρες????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το e bay το Ιταλικό φίλε μου.
ΑπάντησηΔιαγραφή